Elizavanhout.reismee.nl

Het is hier geweldig!!

Hallo allemaal!!

Hier even een kort berichtje. Ik was van plan om vanavond rustig een verhaal te typen en foto's te plaatsen, maar we zijn net terug van eten (het is hier nu bijna 12 uur 's nachts) en ik ben heel moe... Ik heb wel even snel wat foto's uitgezocht zodat jullie in ieder geval een beetje een beeld hebben. Betere en meer foto's en natuurlijk de verhalen daarbij volgen snel (hopelijk vrijdagavond).

Het is hier echt geweldig! De dagen vliegen voorbij! We hebben een hele leuke kleinegroep (met 6 mensen). De mensen in Alaskazijn heel vriendelijk en de natuur isonbeschrijfbaar mooi.We hebben tot nu toe veel geluk met vrij zonnig weer. En we hebben ook al veel dieren gezien. 1 zwarte beer langs de weg (die snel verdween voordat we de camera gepakt hadden), 15 grizzly-beren van verreafstand, ongeveer 50 kariboes, 3 dalschapen van verre afstand, heel veel eekhoorntjes (waar ik helemaal verliefd op ben) en....een lynx! Deze is heel erg zeldzaam maar wij hebbenhem op vrije korte afstand gezien!

Morgen gaan we naar een plek waar we hopelijk veel zwarte beren en grizzlyberen zullen zien. Donderdag gaan we met de boot op zoek naar dieren in zee. Kortom nog 2 dagen waar we allemaal ontzettend veel zin in hebben!

Het is hier volop genieten! Jullie horen snel van mij!

mama

Lieve dochter, wat ontzettend leuk om al wat van je te lezen en te zien. Ik kan wel zien dat je enorm geniet en wat een mooie foto's al. Leuk dat je al zoveel van de dieren gezien hebt die je zo graag wilde zien. Geniet!!!!! Liefs mama

Asselien

Al 2 van de Big 5? En dus Willem heeft concurrentie? ;) Mooi om te lezen dat je aan het genieten bent! X as

Linda

Top om te lezen dat je je zo vermaakt! Geniet ervan!

Gr,
Linda

Moniek

Wat een super mooie foto's :) fijn om te horen dat je geniet! Veel plezier!

lfs mo

Lieke & Kevin - Travel Active

Hoi Eliza,

Het eerste enthousiaste bericht vanuit Alaska, super! Hopelijk gaan er nog veel enthousiaste verhalen komen. Fijne reis naar Vancouver gewenst een heel veel succes met alles in Abbotsford.

Groetjes van Lieke & Kevin

Naomi

Mooi om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Volgens mij zit je Alaska avontuur er inmiddels alweer bijna op. Geniet straks maar lekker verder van alle nieuwe ervaringen.

x Naomi

Jaschenka