Elizavanhout.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Mijn droomreis naar Canada en Alaska gaat werkelijkheid worden!

Deze blog is déplaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen tijdensmijn reis. Hier zal ik regelmatig nieuwe verhalen en foto's plaatsen, en via de kaart weet je altijd precies waar ikben en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Eliza

Reacties

Reacties

Yvette van Hout

Wat super leuk en spannend, Eliza! Succes met de laatste voorbereidingen. Ik ga je volgen en zal ook mijn ouders over je blog vertellen. Dat vinden ze zeker leuk.
Liefs, Yvette

Jaschenka

Natuurlijk gaan wij met je mee op reis! Uit ervaring weet ik dat Canada geweldig is dus....veel plezier en geniet! :-)

Noah

He tante Tiza bij een boom......

Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active